Unavená sobota

09.11.2019

 Nikdy bych neřekl, že v Africe budou poslouchat tekkno, natož že ho budou hrát pro okruh 500 metrů.

Ráno se mi vůbec nikam nechtělo. Spánek byl nic moc po tý včerejší veselce a tak jsem se vzbudil rozbitej jak cikánský hračky. Isaac to naštěstí měl stejně, tak jsme si napsali, že půjdeme až na devátou.

Když jsme konečně došli do nemocnice, tak jsme jako první šli zkontrolovat JIPku a včerejší operanty. Všichni na tom byli dobře, na evropský poměry hodně dobře, na místní poměry přiměřeně. Tak aspoň k něčemu ta včerejší chirurgická atletika byla. :-D

Mezitím se tam mihnul Mike, tak jsem ho poprosil, aby mi ukázal toho pacienta z večera. Zase to bylo trochu jinak než mi líčil. To vzedmutý břicho jsem viděl už od dvěří na oddělení. Všechno sedělo .. jednu jízdenku na sál prosím.

Mezitím jsme pokračovali ve vizitě a střídavě odbíhali k různejm příjmům. Nikde nic akutního, jenom jsme zrovna potkali staršího chirurga a ptal se, co kde máme. Střídavě jsme mu to s Isaacem převyprávěli. OK kluci, pusťte se do toho chlapíka s obstrukcí, kdyžtak volejte.

Ještě jsme se zasekali na interně, kde měli pár dekompenzovanejch pacientů, co budou po zastabilizování potřebovat nějakou tu chirurgii - kýly, strumy etc. Nejlepší tam byla starší paní, která nás přesvědčovala o tom, že má slepák. Na první pohled jasná klinika, ale když ji člověk chvilku zkoumal, tak přišel na to, že její zasyčení bolestí a grimasa je naprosto náhodná a že ji spíš bolej záda z dlouhýho ležení. Tak jsme se zasmáli a šli dál (stejně se tam zejtra radši půjdu podívat, co kdyby .. :-D ).

Ještě než stihli na sál navést pacienta, tak jsme stihli rychle zkontrolovat pár převazů, všechno ok, bez většího překvapení.

Bohužel byl na řadě s operací Isaac, takže jsem jenom asistoval. Šlo to ale hezky, za pár hodin bylo hotovo a mohli jsme vyrazit domů. Oba rozlámaní jsme došli domů, přesypali do sebe oběd a šli na kutě. Zase začala bouřka jak kráva, elektřina pryč, takže nic moc vyhlídky na zbytek odpoledne.

Tak jsem zbytek dne strávil na pokoji, četl si, odpočíval a plánoval zítřek. Večer se za náma ještě zastavila Alice, ale ta na tom byla po včerejšku stejně jako my, takže jsm povečeřeli, pár chvil kecali, bavili se fotkama z puberty a potom jsme to rozpustili. Ještě než jsem zalehl, tak mi psal Gingo, jestli s nim zejtra nechci jet po obědě někam do pryč. Joo jasný! (Prosím, prosím ať mě nechá řídit :-D ).

No nic, nejvyšší čas jít do dospat a nabrat energii na poslední týden. I když nevim, jak to tady s kolegou African brutal assault půjde. :-D

Dobrou! :)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky