Inventura a krotitel hrochů

09.08.2018

Hroch si asi značkuje teritorium. Každej večer ho teď slyším, jak probublává na břehu. No hlavě ať zůstane tam a nechodí sem.

Po obvyklých ranních rituálech jsem dorazil na kliniku, kde byla jenom noční sestra. Hned když mě spatřila mezi dveřmi, tak ke mně důležitě vyrazila a volala na mě. Cejtil jsem průser. Vypadlo z ní, že v noci přemýšlela, že by mě vzbudila, že prej měla akutní případ. Tak jsem ji vysvětlil, že příště ať se neptá a rovnou mě jde vzbudit. O co šlo? Kousnutí hadem. Ehm, ok (to že bych ji byl platnej asi jako vánoční ozdoby v červenci, jsem ji už neřekl). A cos teda dělala, když tu nemáme žádnej protijed? No předpokládala jsem, že to byla černá mamba, tak jsem mu vysvětlila, ať utíká s kamarádama co nejrychleji do Mbity, že tam mají protijed. Dobřes udělala. Nedalo mi to a zeptal jsem se, kde přišel k hadímu uštknutí (ať se kdyžtak tomu keři vyhýbám obloukem). Tak borec prej vzal ve dvě ráno brambory, že jde na břeh a naláká hrocha, aby si ho mohl pořádně prohlídnout. Během lákání ho uštkla ta mamba. Tak to je stejně rozumnej nápad asi jako pořídit si hliníkový okapy v Chánově.

Chris přišel až pozdějc a tak jsem tam mezitím řešil pacienty s noční sestrou. Jenže když už konečně dorazil Chris, tak už zase nebyli pacienti. Prostě dneska byli všichni zdraví, takže jsme měli všehovšudy cca 20 pacientů. Dokonce jsem chvíli přemýšlel, že se zkusím jít natáhnout před kliniku na zem jako místňáci a použít obrubník jako polštář, až tak jsem byl unavenej. Ale nakonec jsem odolal. :-P

Říkal jsem si, co toho nevyužít a než abychom se scházeli večer, tak že si sedneme s Chrisem a řekne mi svůj náhled na kliniku, abych znal i druhej pohled až budu sepisovat report ohledně mýho pobytu tady. Tak nějak jsem si představoval, že mi řekne, že by potřeboval inhalátor, nějakej novej test do laborky, maximálně nějaký nový léky. Chris to vzal ve velkym a když mi řekl svoje přání, tak jsem si chvíli říkal, jestli tam rovnou nechce postavit polytrauma centrum a vytvořit si vlastní diagnostickej tým jako má House. No nevadí.

Tak jsem začal teda brečet já, co mi tam chybí a co bych změnil. Konečně jsem si mohl pořádně postěžovat na ty jejich nástroje tam. Chvíli jsme to probírali a Chris ve všem souhlasil. Už jsme si pomalu prohlíželi ceny u dodavatele až jsme prohlásil, že by mě zajímalo, jakej je rozdíl mezi těma asi padesáti jehelcema, co dodavatel nabízí. Chris mi odvětil, že neví, ale že se můžeme podívat na ty co už mají. Uhm, what? Vy nějaký máte Chrisi? Jojo, je tam nějaká bedna ve skladu plná nástrojů. Tak to je super, že jsou ve skladu! Až tam budete operovat, tak se vám tam budou moc hodit! Vytáhnul jsem si teda bednu a prohlížel si všechno uvnitř. Měl jsem slzy na krajíčku, když jsem si vzpomněl, jak jsem se tam vztekal se zahnutejma peanama namísto jehelce, zatímco přede mnou v bedně bylo šest úplně novejch nepoužitejch jehelců. Chris měl zase ten svůj roztomilej africkej úsměv. Jemu prostě den nerozhodí lautr nic.

Ve finále když jsem to shromáždil, a tak nějak vytvořil pár setů, tak jsem zjistil, že mu vlastně chybí jenom exkochleační lžičky, jinak všechno má. A to bohužel nebylo všechno. Užuž odcházím ze skladu a očima sklouznu do skříně u dveří. Zuřivě vytáhnu krabici normálního šití a ptám se Chrise, co to je. Chris opět svůj úsměv 'Miss Africa' .. Řekl mi, že to jsou další jehly se šitím, co tu má. Kámo, brácho, dyk jsi mi říkal, ještě před chvílí a před pár dnama taky, že už jiný nemáš. Že prej zapomněl. Pokřižovat, vzhlédnout k nebi a jde se dál.

Když jsme probrali všechno, co jsme potřebovali, tak jsme začali tak porůznu kecat, až Chris potřeboval odeslat nějakou objednávku a vybil se mu notebook. Nabídnul jsem svůj. Nejprve výkřiky u technologické magie v podobě odejmutí displeje notebooku od klávesnice a potom užívání si srandy, tak malý klávesnice s českým nastavením. Já bych u toho už asi třikrát vykvetl, ale Chrise očividně bavilo objevovat podivný zákoutí češtiny, takže si tam spokojeně něco klikal a byli jsme oba šťastní. Mezitím jsem rozečetl další knížku.

Navečer jsem přišel na chatku, kde jsem si skoro na hodinku zdřímnul a od tý doby to flákam, co to jenom jde. :-D

Dneska jsem unavenej, půjdu brzo spát.

Posílám pozdravy a přeju dobrou noc! :)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky